Thuis

19 november 2016

We hebben twee goede vluchten gehad. Naar Abu Dhabi was de plek voor ons vrij bij de nooduitgang, dus ik ben daar gaan zitten. Ilan en Zahra hebben ruim een uur geslapen. Ilan hebben we tijdens de landing rechtop gezet en sliep gewoon door. Op het vliegveld hebben we bij de Mac gegeten. We hadden geluk en mochten weer in de business class bus naar het vliegtuig. In het vliegtuig naar Dusseldorf zaten met in het midden, maar de twee plekken bij het raam ook. Ik ben daar gaan zitten en Ilan en Zahra hadden daardoor ook weer meer plek. Zahra heeft een flink deel van de reis geslapen en Ilan de laatste twee uur.

Toen we belden naar het parkeerbedrijf zeiden ze dat ze de auto niet open kregen met de sleutel. We werden met een busje naar de auto in een parkeergarage gebracht. Daar bleek ook de andere sleutel niet te werken, maar de sleutel werkte ook niet in het slot. We hebben de ANWB gebeld. Na ruim een uur kwamen ze en is de auto open gemaakt. De accu was leeg, omdat de lampjes binnen achterin waren blijven branden. De accu is opgestart en met zo'n twee uur vertraging konden we richting huis vertrekken. Rond 19 uur waren we thuis waar 4 chocoladeletters van de buren op ons lagen te wachten. Mijn moeder wat boodschappen had gebracht en de verwarming al aan had gezet. We hebben waar gegeten en zijn na een lekkere douche (geen water uit en emmer) gaan slapen.

1. Judith en Zara:
    19 november 2016